Microsoft iş birliği ile geliştirildi: Togg, yapay zekâ platformu Can.ai’yi tanıttı!

Munich’deki ürün, tasarım ve teknolojilerle hareketlilik IAA 2025’e katılan Togg, Microsoft Türkiye tarafından geliştirilen yapay zeka platformu Can.i’yi bir araya getirdi.
“Bağlamsal etkileşen yapay zeka altyapısı”
Açıklamalara göre Can.ai, kullanıcılarla geleneksel bir arayüzden geçmiyor; Yapay zeka altyapısı tekliflerinin bağlamsal etkileşimini analiz ederek çoklu seviyelerin analizi gibi aracın niyeti, zamanlaması, konumu, durumu ve geçmiş davranışlar.
Akıllı cihazlardan mobil uygulamalara, çağrı merkezine iş sistemlerine kadar platform sadece görüşmeci değil; Empatiye girebilecek, öğrenebilecek, önceden öngörebilecek ve kullanıcı adına hareket edebilecek bir yapıya sahip olduğu açıklandı.
Kullanıcılar doğal dilde doğal bir dilde iletişim kurabilirler.i’nin 1000’den fazla yazılı belgeyi ifade etti, CNS’nin içeriği ve 2 milyondan fazla çağrı kaydı eğitildi. Togg Care Call Center ekibi, platformun “dijital ikiz, doğal dilin doğal işlenmesi (NLP) ve gelişmiş araştırma teknolojileri olarak çalıştığını duyurdu ve tuzun teknik sorularına verdiği destek sorulara hızlı cevaplar sunabilir.
“Kullanıcı sadece duruma göre destek düşünme, söyleyerek veya otomatik olarak alabilir”
Togg CEO’su M. Gürcan Karakaş, kullanıcının komutlarına yanıt veren bir sistem değildir; Bağlamı içeren yapay bir zeka altyapısı olduğunu, niyeti tespit eden ve arayüz olmadan gerekli adımları gerçekleştirdiğini söyledi. Karakaş, “Kullanıcı, herhangi bir menüye dokunmadan hiçbir şeye dokunmadan sadece destek düşünme, söyleyerek veya otomatik olarak duruma dayalı olarak otomatik olarak alabilir.” Dedi.
Microsoft Türkiye genel müdürü Levent Özbilgin, yapay zekanın kullanıcının deneyimini dönüştüren en güçlü katalizörlerden biri olduğunu ve “Can.ai hareketlilik alanındaki bu dönüşümün en somut örneklerinden biri” dedi. Dedi.